úterý 17. dubna 2018

Unboxing - lékárna.cz

Dnes mi byl doručen balík z internetového obchodu lékárna.cz a říkala jsem si, že o tom sepíši článek. Tento e-shop se mi totiž moc osvědčil. Jednak má opravdu široký sortiment - nejen léky a různé doplňky stravy, ale i kosmetiku a různé potraviny a hlavně - vše je za super ceny! A když jsem zjistila, že mají až do konce května slevu 10% na celý nákup s kódem JARO2018, tak jsem věděla, že si objednávku budu muset udělat. Nakonec jsem se docela rozšoupla a utratila víc, než bych chtěla, ale jsou to samé užitečné věci a udělala jsem si pěknou zásobu 😊



Můj nákup by se dal rozdělit do několika kategorií. A pro vás (které s tímto e-shopem třeba nemáte zkušenosti) to může být ukázkou, co všechno se tam dá koupit a hlavně, že ceny jsou snad nejnižší, jaké u těchto výrobků můžete naleznout 😉

Suroviny na vaření

Našla jsem si recept na palačinky bez cukru a oleje, které se dělají z pohankové a rýžové mouky (a dále jen vody) a říkala jsem si, že to zkusím. Takže jsem si objednala pohanková mouka, 500 g a DOVES FARM Rýžová mouka bez lepku, 1000 g. Tak jsem zvědavá na výsledek této zdravé alternativy.


Zdravé kaše Nomina

Jáhlovou kaši Nomina jsem si zamilovala a dělám z ní chutnou snídani. A zde na stránkách ji mají za super cenu - NOMINA Jáhlová cereální kaše bezlepková, 300 g, navíc teď přidávali jako dárek NOMINA Cereální kaše výletní OUTDOOR, 60 g.


Semix - kaše, nápoje, sladkosti

Výrobky této značky jsem si oblíbila - už dlouho miluji jejich chia kaše, müsli/chia srdíčka se mi zdají jako dobrá alternativa, pokud mám chuť na něco sladkého a proteinové koktejly jsem si taky zamilovala, navíc teď mají novinku - kávový, což bylo pro mě jako milovníka kávy velké lákadlo. A také jsem narazila na ovesné/pohankové kaše se zajímavými ingrediencemi, tak jsem zvědavá. Do práce, kde nemám čas se chystat se snídaní je to super chutná rychlovka.


Léky, doplňky stravy a další

O lichořeřišnici jsem psala už článek, a jelikož jsem si začala zase dělat kůru, tak se už předzásobuji - TOPVET Lichořeřišnice, 100 ml. Už dlouhé roky beru kvůli srdci a křečím hořčík, ale nedávno mi bylo řečeno, že pokud hořčík neberu v kombinaci s vápníkem, tak jeho účinnost je minimální. A prý je nejlepší DOLOGRAN Jod gold, 90 gIbalgin u mě nemůže pro případ nejvyšší nouze chybět. 
A nejlepší kartáčky, ke kterým se neustále vracím jsou pro mě Curaprox.


 Everest Ayurveda - čaje

Čajů není nikdy dost. Navíc pokud jsou to kvalitní bylinkové sypané čaje s různými pozitivními účinky, tak je beru všemi deseti. A přesně takové jsou čaje Everest Ayurveda. O čaji Nimba jsem již psala v článku a brzy se chystám jej zase pít. A rozhodla jsem se, že ještě vyzkouším Čaj Pitta.


MSM

O MSM už čtu nějakou dobu samou chválu - je to zdroj organické síry, který je určitě vhodný pro sportovce a starší osoby, protože příznivě působí na pohybový aparát, ale působí také na stav nehtů, vlasů i pokožky. Vzala jsem si jednak práškové v krásné dóze - NATURALIS MSM 250 g, ale také balení, kde jsou tobolky - MSM 500 mg 120 kapslí.


ES - zelené zázraky nejen na očistu

O zeleném ječmeni, chlorelle a spirulině jsem už psala a předpokládám, že je každý zná. Na trhu je spoustu značek a různé varianty. Mně se zelený ječmen zatím nejvíc osvědčil v prášku. A tentokrát jsem si říkala, že zkusím i sloučení chlorelly a spiruliny v tabletách.


Koloidní stříbro

Znáte koloidní stříbro? Já slyšela o krémech s koloidním stříbrem, které jsou super na problematickou pleť, ale že je i samostatné - ve formě vodičky, které se používá jako tonikum jsem se dočetla až nedávno. Na stránkách mají větší výběr - různé značky, velikosti balení a různě "silné". Já si vybrala PHARMA ACTIV Koloidní stříbro Ag 100 40 ppm, 300 ml, tak jsem zvědavá na účinky.



Toť vše z mého velkého nákupu 😊 Nakupujete také na stránkách lékárna.cz?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)