úterý 27. března 2018

Začínáme... :-)


Ahoj,

jmenuji se Terka, je mi 26 (necelých ;-)) a jsem blázen do kosmetiky (a jako správná žena – nejen do ní). Nakupování a testování kosmetiky jsem propadla před třemi lety, když se mi neuvěřitelně zhoršila pleť (o tom již brzy článek) a mým bojem se stalo AKNÉ! Rozhodla jsem se, že se s vámi touto cestou podělím o mé zkušenosti a názory na různé přípravky nebo i doplňky stravy a společně tak budeme bojovat za krásnou a zdravou pleť :-)
Ano, vím, že kosmetických blogů, videí na youtube apod. je spousty, ale jak vím z vlastní zkušenosti, tak na internetu stále hledám a hledám něco nového a třeba právě u mě naleznete právě to, o čem jste ještě neslyšely a můžu vám pomoci. A myslím, že každá zkušenost a názor jsou v tomto dlouhém boji cenné 😊

A kdo, že to jsem?
Jsem „normální„ (co je s*kra normální?) holka, co ráda nakupuje, dívá se na filmy a seriály, čte… Již více jak sedm let běhám (dříve i závodně) a miluji hudbu – mou láskou jsou Depeche mode, díky nimž jsem se i rozhodla, že si k narozeninám pořídím piano a naučím se hrát všechny své oblíbené skladby.
Již druhým rokem bydlím v Praze, kam jsem se přestěhovala z mé milované Moravy krátce po ukončení vysoké školy za prací. Pracuji jako letecký meteorolog na letišti Václava Havla.



Ráda bych tento blog věnovala především kosmetice, ale ráda bych přidávala i články na různá jiná témata – především nakupování, a to oblečení, doplňků, ale i různé zdravé stravy apod. Popřípadě se možná někdy podělím i s nějakým názorem či s něčím málem z mého soukromí – no, uvidíme, jestli to vůbec bude někoho zajímat, to ukáže až čas 😉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)